Saturday, September 29, 2012

Officially 23!!

 Oh my God time flies so fast..it seems like just yesterday I just posted about my 22nd birthday and now I'm already posting about my 23rd birthday..

Yes I am 23 this year and  for those who did not know that I hid my year of birth..bajet nak sorok umur lah katakan haha..so last saturday fi and wan asked my to join them to go jalan2 at shah alam..seriously I don't know whats so interesting about shah alam..uitm..kawasan kilang and i-city..ha i-city jela kot tarikan situ..but hey somehow memang terasa nak jalan2 so I tag along..I kindly asked karen to join us too..lagi sekali saya cakap..were are not dating!!don't want people to assume me to have any boyfriends at the moment..

Then as we arrived shah alam..wan took us to a arabic restaurant and we ate like orang arab betul..nasi dia punya lah banyak..well we asians don't eat that much....but the thing is...the 3 of them sume habis makan..saya sorang jela tinggal suku nasi tu yang memang tak boleh nak sumbat dah...then we went to taman tasik shah alam..jalan la satu round kat sana..abes da the carbs makan nasi arab tadi wat jalan satu tasik yang agak besar tu...petang tu aku da lapar balik heee...singgah restoran area seksyen 7..guess what, I ordered nasi goreng tomyam okee..terkejut diorang..nk wat cmne..maybe saya xbanyak makan..tapi selalu makan heee...nope2  I blame the hormones..PMS ok..so I tend to eat a lot..
first time la pegi masjid negeri..wat malu je xpernah solat  kt sini selama 23 thun aku hidup..tu yg ak beria sgt suh wan singgah sini




akhirnya berjaya gak sampai sini...maybe just a few je yg tau tpt ni..


senyap2 je amek pic fi ngah solat hihihi


at taman tasik shah alam..


memang seharusnya aku perlu ada pic di sini  :p
Tapi kan...when karen offered me to use his portable phone charger..I desperately wanted to coz masa tu fon batri tinggal satu bar je so dia pergilah amek kt kereta...not knowing that he actually brought along a piece of cake and I was like "ehhh!!"" sangat terkejut coz my birthday was on 25th but they said that they on 25th they were kinda busy that day so they decided to celebrate a little bit earlier...but I was more than grateful to have a simple celebration here...they say that mine's celebration was the furthest among all..sampai ke shah alam nk sambut besday ok hehe...a very big thanx kat semua wishes and doa xkisah la through facebook..phones and secara directly..I appreciate it so much..

the cake~

the muka teruja~

the potong kek session

my teruja face for the second time..dapat present yeay!!

tengoklah muka budak hepi ini


Oh I forgot to mention about the whole trip..after sesi makan kek, as promised we went to i-city and it was a whole lot different than before I went there in 2010..masa tu kecik je lagi and ada tanah lapang lagi and half of them are still in construction..but now I think dah fully siap and semua benda berbayar alahai lah kan..siap amek2 gambar bagai...we head to uptown shah alam...I'm the kind of person who likes to look around uptown stuffs..coz lebih informal and sempoi...boleh gelak kuat2 xde sapa kisah...and ofcourse la barang2 sana lebih murah..tapi kalau crowded gila tu agak lemas la...what I see is that uptwon shah alam ni lebih banyak guys stuffs..gurl2 ni tak banyak..


muka2 naik ferris wheel
view form above









As soon as nak balik tu...mereka2 ni ajak tengok wayang kat space U8 plak dah...aku ni dah la mengantuk tahap xleh nak bukak mata besar2..tapi layan kan ajer,,,sampai2 sana tiket xde yang terdekat..ada pon kol 12.20 so kami decide untuk balik je...yang paling aku hangin bila nak cari toilet kat situ tak de...ada tapi kunci..puihh..my eyes were so dry due to the overlimit hours of consuming contact lenses so camne pon I had to take them off....then jumpa toilet..kt perempuan kunci lak..damn!!so pergi la kt belah laki punya...kt situ sabun xde...dengan redhanye basuh tangan tanpa sabun and bukak...tula suka sangat pakai contact lens kan..


We arrived Malacca around 3a.m...what a day right...

so..Hi I'm adlin...23 years old and not married,,yet heee...









 p/s: post kali ni macam melampau pulak banyak pic ak kan..











































No comments: