Tuesday, June 4, 2013

Release all the Tensions

Ok so I just submit all my works to be corrected by my supervisor and panels so I decided to go  back to my hometown but since I have to go back to Malacca on this tuesday so mama said that I should just go back to bangi at mak teh's place instead..so there I was again being the only wakil sharifah there..

Kebetulan last saturday was mak teh's birthday so acu rented a luxurious suite with two rooms at the midst of Kuala Lumpur just next to klcc where the room can gather approximately 20 persons..on the evening uncle treat us to this delicious thai cuisine at ampang park and we continue the night with watching pahang vs JDT at our room..

Adeh malas boleh tak nak type..bagi pics jela senang.. oh lupa nak state here..yang penting kat sini orang KL berjalan2 area KL jugekk haha..jadi tourist rsenye hehe...pakteh cakap klo orang tny asal mana cakap je orang johor haha..


first time aku pergi masjid klcc hoho..kat situ nampak ada newlyweds amek pic after akad nikah..ok aku terberangan 5 saat ngeee

dak aina ni tak sabar nak potong kek uwan dia..


boleh tahan besarlah jugak bilik dia kan,,this is the view from the living room

orang jakun yang amek pic klcc mcm tourist sebab kami park kete dekat situ..saja act nak cakap betapa dekatnya klcc ngn bilik kitorg haha....view malam..

me with cousin marsya..baru 12 tahun tp dia hampir2 nak lps height aku dah

menjaga orang ber'pooling..jeles tak join drg sebab segan dan tak bawak baju extra..sakan na dorg ni amek pic and video underwater..tau la fon sony emeen hebat  water proof ceh




iolls memang suka amek pic sorang2 depan cermin..hobi masa lapang

view waktu siang lak *tourist jakun again*


Pastu dak aina ni yg umor 2 tahun lebih ni teringin nak naik tren LRT ni so makanya wan and atok dan mama babahnye dan aku ikut skali nek tren sampai ke central market.. rileks je kak mira ni pregnant 7 bulan jalan kaki tak penat..aku yang xpregnant ni pon dah penat camne ni..


1st time g central market kawasan tourist cari souvenier..mmg saje cuci mata la hehe *tourist jakun  again*
  Oh after all the kepenatan berjalan2 then kak mira still tak puas hati lagi berjalan ajak her husband g berjalan dekat the curve lagi..peh gila la kak mira ni..sekuat-kuat aku berjalan..cousin aku lagi kuat jalan haha..nasib dia dapat husband yang kuat jalan gak..so sekepala disitu..anak dia lagi lah double kuat jalan haha.. tapi penat2 aku last2 ikut gak heee...


niat puasa shoppingku terbatal bila kasut comel gilas ni mengancam jiwa dan raga ku..nasib rm40 je...kalau lebih rm50 confirm bye2 je 
luckily aku ada geng sama minat..kak mira pon beli sama pattern ngn aku..siap satu lagi kot  yg flats..aku masa tu dilemma gila nak amek yg either flats or yg ada tumit skt ni..I can only take one nanti over budget


si dak aina ni dah abes round2 the curve barulah dia nak  bangun (effect kepenatan nek tren)..bangun2 je parents dia ni  da treat ngn aiskrim..jadi aktif balik




sekian sahaja post ku berkaitan menjadi  pelancong dalam negeri yang selalu ku lewati..kuala lumpur kotaraya ku lalala~ yucks lagu paling belia ..ok bye





No comments: