Monday, September 24, 2012

Three Days Off

Last two weeks we had an extra day off sempena hari malaysia so cuti tiga hari la kan..after making some calculations I decided to go to bangi..where?as usual la at tasya's place ukm...one of the reasons why coz his boyfriend which is also my ex-classmate wanted to treat us lunch..I assumed as a token of his gratitude as I was the one who made them  a 'thing' eleh ye ye je aku ni hehe...apa lagi kami bantai makan secret recipe...we  went to one utama which is my first time being there..rasa macam tak nak pegi lagi da..melainkan da kayo haha..the place is so enormous man..sesat kami dibuatnya...

ini mereka hehe..sy doakan anda hingga ke jinjang pelamin..n I will be ur bridesmaid ok tasya :p

sementara tunggu org..snap2 le

ini pon sama...tgh tggu tasya adjust2 tudung..well girls mmg cmni ye kawan2..i pon sama je

Then after lunch and solat ( u know I hate it when gigantic malls provide a very small space surau) amer ajak kami tengok wayang..cite resident evil...dahla aku tak pernah ikut dari yang 1st tapi ok la leh faham sikit2..tapi banyak gak terkejut...after the movie we hit for dinner at some place I could not recall near tasik permaisuri....thank you so much amer for treating us the whole day...serius rasa serba salah..tapi suka gak sebenarnya..org blanja kot haha...

No comments: