Monday, June 8, 2015

Aiman's Diploma Convocation



Aiman's convo was just one month after mine..and kakak has just got back from london for good and has less than a month to return to her old school job...so again mama could not come to aiman's convo because she is still in Mecca, hence its just me, kakak, and sanol..

Aiman ni satu je persamaan dia dengan aku..sama-sama geng extend!!! hahahaha.....so dia pon two years ahead dengan kawan-kawan yang dah dapat transfer kredit ke degree tapi aman chooses to change course from chemical engineering to network engineering...so dia memang tak ada pilihan memang kena start dari tahun satu..so classmates dia memang umur 19 lah...tapi atas dasar minat dia punya pencapaian setakat ni alhamdulillah lebih baik dari time diploma dulu...

Cakap pasal cerita konvo 2014 yang aku dah lama tak update ni kan...so aman konvo ahad...sabtu tu aku naik bus dari KL ke kuantan dan malamnya itu kami ke teluk chempedak makan chicken chop lima hengget yang orang sanggup beratur tu...sekadar nak rasa katakan..

so ni lah chicken chop yang kena beratur panjang gilaa ni..
So ini lah yang berlaku pada keesokan harinya...nak dijadikan cerita yang sama...malam tu aman tidur lambat..aku dah banyak kali cakap yang suruh dia tidur awal nanti terlajak..degil padan muka...aku bangun pon pukul 7.45pagi walhal pukul 8.00a.m tu dah kena ada kat dalam dewan...aku bangunkan aman je..perkataan pertama yang keluar dari mulut dia bila tahu dia lambat " SHIT!!" 
kalut gila dia bangun siap2...so kitorang yang tak masuk dewan sangat ni datang kemudian dengan sanol...





ma brotha dah selamat konvo!!!

pastu kami sempat makan dengan ayah..aman lah kot paling untung sebab dapat shot dari seat lecturer kat pentas..untunglah kau aman....

ayah ni jarang2 kalau amek gambar dia join...ha time tengah happy ni lah boleh ajak amek pic

a moment to remember....




No comments: