Saturday, September 20, 2008

Puasa Oh Puasa...

yay!bulan ramadhan sudah tiba hehe..so this is my 2nd year puasakat kmph..haiz dh mula terbyg cmne nk berebut2 makanan katkafe..berebut mcm org kebulur seriously..klo abis kls pkl 3 tu kre ok lagi la nk bli makanan tu tp once dh kol 4 where most students abis kls that time, sesak gle huhu..coz ktorg pon dh nama ddk katmatrik,sekolah nyer style yg membataskan pergerakankami(means outing la)so kami tiada pilihan...tp luckily for this year matrik yg memahami ini dgn kehadiran ramai student so they decided wat bazar ramadhan...alhamdulillah masalah kesesakan dpt diatasi hihi..sepanjangbulan puasa ini walaupon hanya ddk kat hutan gambang ni tp ayin(me) dpt byk jemputan bukapuasa..first is with my x-clsmate 4d18..b4 this students are around 23 like that but the number kept decreasing day by day..so for this semester..15!!wawawa with 8 girls n 7 boys..but suprisingly rashid came..dia skrg kat kolej kt area kuantan(x bpe igt r nme nyer sorry) tp what I know is agk bru la tpt tu dia cte cz even cubical pun x de sian kn huhu..here r some pix..the guys
anis n tonet
makanan yg kami jamah..nasi tomato,puding roti, kuih,tembikai,air anggur
I'm feeding my mokngah(syira) acecece comey2
last pic with rashid..thanx 4 coming =)


but thats not all..lps bke pose ngn x-clsmate,ktorg bke ngn kls skrg..but thanx to me I deleted all the pix in my cell phone arghh!!why am I so clumsy?so it left me with nothing..hanis gambar2 kt lab yg gle2 pon dah hilang..cian kat tikah n kak imah yg nk sgt gmbr tu huhu..ok2 back to the topic.. so after bke pose with 4f30, ada lagi daa..ngn jpp members of 2p(penerangan n penerbitan)..yg ni makanan mira yg tempah kat cikgu..abu yg patah kaki pon leh dtg hehe..
2P crew

pastu ada lagi bke pose with my old roomates ina, mastura, and syamin(which is also my roomate now hehe)..I ordered blueberry cheesecake from this akak bazar yg sememangnya mouthwatering huu..sygnye i didnt get a pic of it..I think that is it 4 todays post..selamat berpuasa!!!

No comments: