Monday, April 1, 2013

Abang Hafiz's Wedding

Macam agak lama tak update kan..lama ke?ada la dalam lebih 20 hari..kira lama lah gak..so for the past 2 weeks aku pergi balik bangi macam pergi balik kelas gamaknya sebab wedding my cousin hafiz..sebenarnya aku tak rapat pon ngan anak2  pak ngah sebab diorang biasa wat hal sendiri..kecuali ashraf yang bongsu la..dia selalu lepak2 ngan kitorang bila balik kampung..tapi kalau aku tak balik apa kata diorang pulak kan..dah la tak de alasan kukuh...so dengan rela hatinya aku balik bangi jumpa family kat situ hari jumaat..then sabtu petang balik rembau..serius aku pelik sedara2 aku ni dapat pasangan dekat2 je..paling jauh pon johor..tu pon johor yg xsampai JB pon...yg len selangor or dlm negeri sembilan gak...yang hafiz ni dapat isteri orang tampin..alahai sekangkang kera dengan rembau..

Majlis nikah buat kat surau taman belah perempuan..masa pak imam yang berumur 85 tahun yang sangat segak dan energetic tu membacakan khutbah ringkas pastu ada sebut no IC isteri hafiz..89xxx..hah 89?89? damn dia sebaya aku dah kahwin..I is jealous hahaha...biarlah rezeki dia...sebab cousin2 belah mak aku paling muda kahwin umur 25tahun....

So ni pic sedikit sebanyak yang aku dapat bagi..dua2 belah pon aku tak sempat nak amek pic dengan pengantin sebab cuaca yang panas gilas menyebabkan mood pon spoil dan badan sangat tak selesa...makanan yang sedap pon aku makan cepat2 sebab tak tahan ketiak berlecak2...its a good thing aku pakai baju cotton so tak la ada sungai mengalir deras kat badan ni kan haha..euww disgusting adlin..jangan sebut lagi...





pengantin baru hafiz and salliyana

senyuman dalam kepanasan..




ha dua beradik ni mmg gomar bonar wat muka camni kan

family pak ngah..

pakcik and anak buah..si aush ni (kanan) ni macam nak buat aksi gay je ni haha

me wearing peplum 20 hinggit beli kat mahkota parade match ngn skirt lama beli tapi ni baru 1st time pakai sebab  masa mula2 tempah on9 dulu ingat kaler mcm army green sikit..skali dapat macam hijau highlighter gamaknya..both mix cotton makanya peluh deras mengalir diserap bagaikan iklan Anti-Perspirant hohoho..

with the gorgeous preggy kak mira


Khairy Jamalludin datang  wedding belah nghombau la..melawat kawasan katanya hahah.. we did expect him to come sebab dia kawan ngan pak ngah..kebetulan dia kenal uncle(sebelah kanan dia) and dia baru tahu uncle n pakngah adik bradik 


auntie caca (wife uncle) cakap," KJ ni xtenang nak makan sebab orang asik nak amek pic ngn dia je," , KJ  ni layan kan jela orang amek pic ngn dia..


muka nak balik cepat2..aku ikut makteh n pakteh yang turut sama tak tahan ngn kelecakan ketiak masing2..ni aku sarung the poplook's shirt maxi dress yang agak senteng ngan aku so aku pakai ngan skirt kat dalam..cousin tanya,"ayin memang dah tak pakai baju kurung ke?" aku ckp yang aku ada baju kurung setahun sepasang je since masuk U..reaksi cousin," oh~"


2 comments:

hakimhardcore said...
This comment has been removed by the author.
adlin said...

haha aku rasa cm lebih pada buat2 sibuk je kot